tirsdag, oktober 17, 2006

Nyheter fra Reuters i Second Life

Nyhetsbyrået Reuters følger leserne inn i den virtuelle verden. Nylig lanserte selskapet en nyhetstjeneste for innbyggerne i spillet Second Life . De følger etter BBC som tidligere i år lanserte konserter og radio i Second Lifes virtuelle verden.

Reuters har virkelig gått inn i livet på den andre siden. Mange av nyhetene handler om Sceond Life og har med vekslingskursen mellom den lokale valutaen og dollar.

Fra før har selskaper som Toyota, Adidas, Sony BMG og Sun slått seg ned i det virtuelle Second Life-universet skriver IT-avisen.

Det er ingen tvil om at de store selskapene tar dette spillet på alvor. Second Life handler ikke om å skyte noen eller vinne, men er mer et alternativt liv.

Til nå har den nye verdenen fått 963000 innbyggere. Tiden vil vise om de orker å leve timevis hver dag der inne. Nå kan de i alle fall holde seg oppdatert om nyhetsbildet mens de er der.

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hjem

No Need to Click Here - I'm just claiming my feed at Feedster